28. studenoga 2015.

U posljednje vrijeme cesto razmisljam o tome kako do sada nisam napisala niti jedan iole kvalitetan post o tome kako ja njegujem svoju kozu.Jedino opravdanje koje imam je da do posljednjih 7-8 mjeseci nisam imala odredjenu skupinu proizvoda koji su bili moja dobitna kombinacija.

Uskoro imam u planu ispraviti tu gresku tako da cu detaljno pisati o svojoj kozi s kojom sam se dosta bolje upoznala te o proizvodima koji su postalni stalni dio tima.

Danas cu vam pisati o proizvodu koji sam dosta dugo zeljela probati.Dobro,da budem preciznija,vise sam zeljela isprobati brend nego sto sam imala ciljani proizvod koji zelim.




Rijec je o Bioten gelu za umivanje za normalnu/kombinovanu kozu sa 100% prirodnim ekstraktom dunje.

Gel umivalice koristim nakon sto prethodno micelarnom uklonim sminku s lica kako bi bila sigurna da nista nije ostalo.Nakon toga koristim odredjene proizvode o kojima cete uskoro citati.

Zasto sam izabrala gel od svih Bioten proizvoda?

Zato sto nije bilo izbora,svega 2-3 proizvoda negdje na dnu police u Konzumu,a kako sam vidjela da je za moj tip koze nisam se mnogo dvoumila. Velika prednost mu je sto ne sadrzi boje,paraben,parafin,sapun te je 100% prirodan.


Vise je vodenaste nego gelaste teksture tako da se vrlo lako moze desiti da iscuri prilikom zatvaranja na poklopac ili da pretjerate ukoliko vam stoji na poklopcu,Ja sam ga uvijek drzala naopako kako bih to izbjegla.

Miris mu je dosta prirodan i blag sto ja preferram kod proizvoda za lice.Ne pecka za oci sto mu je opet plus jer ja volim kada ovakvim proizvodom mogu preci i preko ociju.


Kolicinu proizvoda koju dobijete mozete koristiti gotovo 2 mjeseca svakodnevno uz to da se meni vise puta prosulo,izaslo vise nego sto treba pa ako to uracunamo onda mozete sigurno i vise.

Kako je djelovao na moje lice?

Na deklaraciji proizvoda je naglaseno da uklanja sve necistoce i ostatke sminke sa lica.Ja sam ga vrlo brzo prestala koristiti za tu svrhu.Svaki put kada bi ga koristila i nakon njega ponovno lice presla micelarnom na blaznici je bilo ostataka pudera sto je znacilo da ne cisti kozu dovoljno dobro.Tako da sam se u te svrhe vratila svojoj Afrodita clean phase umivalici.

Kako se s hladnocom uveliko vratio moj problem isusenih obraza i brade za te dijelove lica sam pocela koristiti nesto masnije kreme te Vichy kremu koja je na licu ostavljala blagi masni sloj na kozi te mi je ovaj gel odlicno posluzio za uklanjanje te masnoce ujutro.Nije mi dodatno isusio suhe dijelove lica niti mi je izazvao dodatno peckanje na tim dijelovima sto mi se znalo desavati.Tako da ce sigurno ostati u mojoj jutarnjoj postavi.Moram priznati da sam ga povremeno koristila i navece ukoliko nisam tu vece imala sminke na licu.


Za 4 -5 KM dobijete dosta dobar proizvod koji ce vam zaista dobro uklanjati necistoce i masnocu s koze,ali ne i sminku u potpunosti.Ali za to uvijek mozete koristiti nesto drugo.

Jeste li probale nesto od Biotena?Sto bi ste mi preporucile jos da probam? Do iduceg citanja :* :*


8 komentari

Ovo ću pobavezno kupitii da isprobam :)

http://amiilan.blogspot.ba/

REPLY

Koritila sam i delim odusevljenje sa tobom! Miris je fenomenalan! :) <3

REPLY

Koristila sam ga i sviđao mi se. Sledeće možeš da probaš njihovu CC kremu, da imaš za one dane kad ti se ne stavlja puder :)

REPLY

Nadam de da ce ti odgovarati.Javi utiske...

REPLY

Miris je bas prirodan sto mi se bas svidja,drago mi je da dijelimo misljenje :*

REPLY

Bas cu pogledati ima li CC kreme,ako ne uskoro idem za Srbiju pa cu tamo potraziti :) Hvala za preporuku...

REPLY

Moram otići u konzum i istražiti sta sve imaju, jer me ova kozmetika privlači bas!

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates