3. srpnja 2016.


Ako postoje ovisnici o mirisu Nivea kreme onda sam jedan od njih.Prije izlaska Nivea linije koja ima klasican miris Nivea kreme komentarisala sam kako bi najsretnija na svijetu bila ukoliko bi postojao Nivea parfem sa klasicnim mirisom.

Prvi put sam se susrela sa kremastim umivalicama jer sam ih izbjegavala  posto imam masnu T-tonu,sa ovom je bilo neka ide zivot,ja to moram imati. 

Nivea Facial cleansing cream umivalica je namijenjena svim tipovima koze za dubinsko ciscenje koze i blago uklanjanje necistoca te pri tome odrzava prirodnu ravnotezu vlage u kozi i stiti od isusivanja.

Volim umivalice koje mogu koristiti vise puta u toku dana,posebno u ovim ljetnim danima ,a da mi pri tome ne isuse dio koze na bradi.

Nivea facial cleansing cream umivalica je obogacena Nivea cream care kompleksom,kremaste je teksture koja je gusta i u dodiru sa kozom me podsjeca na in shower mlijeko za tijelo jer uopce ne pjeni.

Nakon sto uklonim sminku micelarnom vodom lice nakvasim mlakom vodom i blagim kruznim pokretima nanesem umivalicu na lice.Iako je na pakovanju naglaseno da blago uklanja necistoce sa koze ja bih ipak rekla da jako temeljito ukloni sav ostatak sminke.Mnogo mi se dopada jer je mogu koristiti i preko ociju i ne iritira ih.

Osjecaj koji ostavlja na kozi je savrsen.Koza bude toliko mekana i njezna da uzivam nakon svakog umivanja,Nema neprijatnih zatezanja,a koza je zaista hidrirana.Moram takodjer napomenuti da iako sam se bojala kako ce moje lice reagovati s obzirom na masnu T-zonu,ono je to jako dobro podnjelo.Nije doslo do dodatnog lucenja sebuma niti mi se stanje u bilo kojem smislu pogorsalo.

Takodjer sam je pocela koristiti u vrijeme kada sam uz nju pocela koristiti dva nesto agresijvnija proizvoda za lice od kojih je jedan antibakterijski gel i klindamicin jer trenutno imam previse obaveza,previse sastanaka koji zahtjevaju da se u potpunosti upristojim pa tako i po najvecim vrucinama imam full make up te sam zbog toga pocela koristiti klindamicin i antibakterijski gel od kojih mi inace obrazi i brada dosta isuse.Uporedo ih koristim sa Nivea umivalicom vec nekih 15-tak dana i koza mi je u savrsenom stanju.










Ima li medju vama ovisnika o mirisu Nivea kreme?Kako vam se dopada nova Nivea linija?

Do iduceg citanja :* :*

1 komentari:

Odličan post !
Probala sam sve stvari :)
http://herecomesajla.blogspot.ba/

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates