18. srpnja 2016.

Najnoviji komad šminke koji u posljednje vrijeme najčešće koristim je Maybelline The blushed nudes paleta.
Do u skorije vrijeme kompulzivno sam skupljala rumenila i kada sam shvatila da više zaista nemam prostora za njih,odlučila sam se da skupljam palete.(Logično,zar ne?)
 Najveći broj paleta je drogerijskog ranga mada imam i onih koje nisu dostupne u našim drogerijama,ali o njima nekom drugom prilikom.

Vjerujem da ni jedna šmikoholičarka koja sebi do sada nije priuštila neku od Naked paleta nije poželjela da ih ima pa tako i ja.Moj izbor pada na Naked 3,ali za moj studentski budžet je to još uvijek preambiciozno pa sam uvijek u potrazi za nečim sličnim.

Mnogi su na blogovima i youtube-u The blushed nudes paletu nazivali dupe paletom Naked 3 i doista ima sličnosti u nijansama tako da mi nije preostajalo ništa drugo no da sebi kupim Maybelline paletu (ovdje zasluge idu mom dragom čovjeku koji mi je zapravo kupio).

 The blushed nudes paleta ima ukupno 12 nijansi od kojih je samo jedna mat (5. u gornjem redu) što je za moj ukus malo,a ostalih 11 su shimmeraste s tim da postoje određene razlike u njihovoj teksturi,ali o tome u nastavku teksta.

U paleti je kombinacija svijetlih i tamnih nijansi idealna i kao takva vam odlično može poslužiti i za dnevne i za večernje lookove.

Kako sam već napisala,samo jedna nijansa je mat dok su ostale shimmeraste i svaka od njih ima drugačiju teksturu pa tako na primjer prva nijansa u prvom redu (bijela) u sebi ima krupnije šljokice za razliku od šeste nijanse u prvom redu koja u sebi sadrži sitni shimmer.

Problem ove palete je pigmentacija jer svaka od nijansi je drugačije pigmentacije s tim da su tamnije nijanse jako dobro pigmentovane za razliku od svijetlih.Naravno nadograđivanjem možete postići jači intenzitet sjene na kapku ili jednostavno kad pokupite sjenu na kist kist pošpricajte fiksatorom za šminku ili termalnom vodom te ćete na taj način također pojačati intenzitet.

Svaka od sjena je drugačija za blendanje,neke se blendaju bolje neke ne,a neke će čak i ukoliko previše blendate u potpunosti nestati i ostat će vam samo šljokice (bijela u prvom redu).

U prvom redu su sve roskaste nijanse od kojih je druga i šesta moj favorit i često sam ih u dnevnoj varijanti koristila zajedno.
 Za večernji look samnajčešće kombinovala svijetle i tamne i posljednja u drugom redu mi je odlična.






Postojanost sijena na očima zavisi od prethodne pripreme kapka,koristite li bazu ili ne.Ja svakako uvijek koristim bazu pa i samo trajanje sijena na očima je iz tog razloga produženo.Najviše sam ih nosila 6 sati i u tom periodu mi se nisu skupljale u pregibu kapka,nestajale sa kapka ili se rasipale,stoga su mi zaista odlične za ljetne dane.

Gotovo svaka sijena u paleti se trusi,neka manje neka više,ali opet ukoliko sijenu kupite tapkanjem izbjeći ćete veću količinu trušenja sijena.


Nijanse vam nisam opisivala jer su slike i swatchevi zaista realni,a i nisam baš najbolja kod opisivanja nijansi.
Sve u svemu ja sam jako zadovoljna paletom i uskoro ću kupiti i The nudes,a dijasporu ću ganjati da mi kupi The rock nudes i The graffiti nudes koje su također u kolekciji,ali nažalost kod nas ih u BiH nema.


Cijena palete: 17,75 KM


Jeste li koristile neku od Maybelline paleta i koja vam je omiljena?Pišite mi..

Do idućeg čitanja :* :* 

5 komentari

Nisam ju isprobala i od nijansa mi se sviđaju samo ove u donjem redu, mislim da ju neću kupiti.

REPLY

Mislim da je realno ne kupiti ju ukoliko neces sve koristiti,sigurno ima neka druga koja ce ti bolje odgovarati.

REPLY

Izgleda odlicno, ali ja licno nisam fan ovakvih nijansi, svidja mi se poslednji red vise :)

REPLY

Onda je za tebe the nudes ili the smokes varijanta...

REPLY

odlicna je paleta .. mada ja nemam problem sa trusenjem, ne znam zasto , mozda zbog cetkica .. :))

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates