17. kolovoza 2016.




 Dermacol make up cover puder je profesionalni puder čiji je recept razvijen u Filmstudio Barrandov u Pragu za potrebe profesionalnih vizažista, a zatim prodat u Hollywood. Jedinstvene kremaste teksture s vrlo visokim sadržajem pigmenata (90%) prekriva nesavršenosti na licu,pruža intenzivnu UV zaštitom (SPF 30) i štetnih uticaja na životnu sredinu. 

Dermacol profesionalni puder možete koristiti na licu,samo na podočnjacima ukoliko su vam intenzivni ili čak na cijelom tijelu.Puder je namijenjen potpunom prekrivanju nesavršenosti vaše kože,a ide i do te mjere da pokriva tetovaže.

Idealan je za osobe sa nedostakom pigmenta kao na primjer osobe koje imaju vitiligo (nedostatak melanina koji definiše boju kožu).

Namijenjen je svim tipovima kože,dermatološki je testiran,hipoalergen i vrlo bitno NIJE TESTIRAN NA ŽIVOTINJICAMA.
 
Dermacol profesionalni puder je u potpunosti otporan na vodu i ovo nije još samo jedan od trikova jer ovaj puder definitivno ne mrda s lica nakon kontakta sa vodom što ga čini idealnim za vrele ljetne dane.



Puder dolazi u uskoj zlatnoj tubi i sadrži 30 ml proizvoda,međutim postoje tu još dvije mililitraže,ali te podatke ću vam ostaviti na kraju posta.

Tekstura pudera je jako bogata i kremasta čime dolazimo do toga da je vrlo jednostavan za nanošenje.Moram napomenuti da Dermacol puder nećete moći nanositi prstima ukoliko ste na to navikli te za nanošenje preporučuje ravno rezan kist ili beauty blender.

Prilikom prvog nanošenja Dermacol pudera na svoje lice,uzela sam standardnu količinu pudera koju uzimam i nanjela ga u obliku tufnica na čelo,obraze,bradu i nos i pokušala ga izblendati kistom i počinila ogromnu grešku.Količina koju inače koristim za pudere kada ih nanosim je vrlo mala i svaki puder koji imam mi može jako dugo trajati,međutim i ta mala količina je u ovom slučaju bila previše jer je Dermacol puder toliko pigmentovan da vam doslovno treba mrvica pudera kako bi prekrili cijelo lice.Tako da vam može trajati cijelu vječnost.

Dermacol profesionalni puder definitivno ima potpunu pokrivnu moć u samo jednom tankom sloju,pruža satenski finish i izuzetno je lagan na licu što nisam očekivala s obzirom da je profesionalni,a svi znamo da je profesionalna šminka dosta teška.
 Ukoliko imate masno lice kao ja,onda ga svakako možete matirati ukoliko ne volite satenske završnice.
Svakako bi vam preporučila da kožu dobro pripremite u smislu hidratacije i primera jer koliko god je Dermacol puder lagan opet je za nijansu teži od standardnih drogerijskih pudera.
Sam puder je jako dugotrajan i stoji na mjestu bez ikakvih pomijeranja jako dugo (meni najduže 9 sati) i prilikom nošenja ne mijenja boju.

Kako sam vam već naglasila puder je vodootporan i nećete ga uspijeti skinuti sa vodom i gelom za umivanje (pokušala,ostao na mjestu).Meni je skidanje ovog pudera jedini minus jer treba ipak 2-3 puta preći micelarnom i zatim se dobro umiti nekom umivalicom da bi to u potpunosti otišlo.Uljem ide dosta brže (ja koristim kokosovo ulje) i dovoljno je standardno lagano umivanje.

Na dvije slike ispod možete vidjeti kako puder prekriva (iako slike nisu najbolje kvalitete,mislim da se crvenilo na prvoj slici jasno vidi,dok na drugoj efekat Dermacol pudera).


Izbor nijansi je dosta širog,od hladnih do izuzetno toplih.Moja nijansa je 211 i rozog je podtona.Na kraju posta imate sliku sa nijansama i kako doći do Dermacol pudera.






Za kraj,Dermacol puder kao i ostale Dermacol proizvode (da,da dobro ste pročitale) čija je ponuda zaista raznovrsna možete poručiti na www.sminkerica.info,također za sve informacije možete se obratiti izuzetno ljubaznoj djevojci na instagram profilu profesionalni_puder_dermacol.

CIJENE:

30ml proizvoda 30,00 KM
04ml proizvoda 10,00 KM 

NIJANSE:






Jeste li se susretale sa Dermacol proizvodima?Kako vam se čini Dermacol profesionalni puder?Pišite mi,do idućeg čitanja  :* :*


DRAGE MOJE, NEIZMJERNO SE VESELIM ŠTO VAM JE OVO I DALJE IZUZETNO ZANIMLJIV POST, SVAKOME BIH PREPORUČILA DA NARUČI I ISPROBA DERMACOL PUDER I SVE NJEGOVE ČARI, ALI MORAM VAS ZAMOLITI DA MI U KOMENTARIMA NE PROMOVIŠETE PREPRODAVAČE DERMACOL PROIZVODA, A POSEBNO DA MI NE OZNAČAVATE PROFILE KOJI PROVJERENO PRODAJI FAKE PROIZVODE. HVALA NA RAZUMIJEVANJU.

23 komentari

Mislim da ću ga probati barem ovaj od 8 ml.LP
posjeti i moj blog nova sam i pretplatise ja jesam na tvoj

REPLY

Nisam se dosad susretala sa ovim brendom, mada mi se puder cini odlican. :)

REPLY

Htjela sam nedavno kupiti ovaj puder ali sam se nesto predomislila .. slike na njihovoj stranici su me odusevile jer sam vidjela da ima bas odlicnu prekrivenost. Ali sve sam cekala da neko uradi neku recenziju pa da odlucim 100% haha :))

Charming Coco

REPLY

i jesi se odlucila na kupovinu?meni je fenomenalan,do duse mrvicu mi je svijetal sad,ali dok izgubim boje bice dobar...

REPLY

Nisam još se susretala sa Dermacol markom, ali mi se čini jako interesantan, baš zbog prekrivenosti. Morala bi probati baremo ovaj najmanji da vidim paše li mi :)

REPLY

Naglašava li bore oko očiju?

REPLY

Ukoliko ti je podrucije ispod ociju bas suho,vjerujem da ce izraziti.Ja svakako uvijek dodatno taj dio hidriram da se nebi desilo da se uvlaci u linijice.

REPLY

Posto ne koristim instagram da li postoji broj telefona da mogu nazvati i poruciti puder?

REPLY

Kako da narucim puder

REPLY

Da li ga ima u Srbiji na slobodnom tržištu?

REPLY

Gdje ga mogu naruciti?

REPLY

Molim vas da me kontaktirate na FB stranicu kako bi vam ostavila broj telefona djevojke od koje mozete naruciti.

REPLY

Mislim da nema,ali djevojka koja prodaje salje i za Srbiju.Molim vas da me kontaktirate na FB stranicu kako bi vam ostavila broj telefona djevojke od koje mozete naruciti.

REPLY

Molim vas da me kontaktirate na FB stranicu kako bi vam ostavila broj telefona djevojke od koje mozete naruciti.

REPLY

Molim vas da me kontaktirate na FB stranicu kako bi vam ostavila broj telefona djevojke od koje mozete naruciti.

REPLY

Kako cu vas pronaci na FB? Mozete mi dati link 😀

REPLY
Administrator je uklonio komentar.
Administrator je uklonio komentar.
Administrator je uklonio komentar.

Many of us choose to skip foundation, or pretty much swear off all makeup, during the summer in order to avoid looking like a melting contour palette in the heat. We get that—but let's be honest: We don't always have the best skin days, and sometimes a little foundation can save everything. If you want to wear sexy, but do not want to show your skin defects, you better try Dermacol Foundation. Dermacol Foundation contains up to 50% pigments to ensure to cover up pretty much anything such as acne, spots, post surgical bruising, tattoos etc. Dermacol make-up cover also provides 30 SPF protection from the sun’s UV rays. This product has passed clinical test and fits for variety of skin tones https://www.dermacolfoundation.us.com

REPLY
Administrator je uklonio komentar.

Tesko je online odabrati nijansu,uppredote nijaNse dermacol pudera sa nijansama nekog pudera u slobodnoj prodaji npr.max faktor,debora..
Kako bi nam olaksali ovu online kupovinu dermacola.

REPLY

Di se moze narucit puder

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates