1. kolovoza 2016.

Dugo vremena sam izbjegavala nanošenje eyelinera i samo zato što sam apsolutno nestručna za njegovo korištenje.

Koliko je zapravo važno pronaći odgovarajući eyeliner i koliko je sama potraga teška uvjerila sam se kroz prethodnih godinu dana od kad sam aktivno tragala za savršenim eyelinerom.

Za početnike u korištenju eyelinera najčešći savijet na koji sam nailazila su eyelineri u olovci/flomasteru i definitivno sam probala gotovo sve iz drogerijske ponude i samo nanošenje eyelinera za mene je u momentima predstavljalo nuklearnu fiziku.

Danas sa ponosom mogu reći da se potraga za savršrnim okončala i da konačno mogu početi uvježbavati tehniku nanošenja eyelinera zahvaljujući Eni sa bloga Arkona make up (BLOG)koja je u više navrata spominjala svoje oduševljenje Golden Rose provitamin eyelinerom.

GR eyeliner je standardni eyeliner sa bočicom u kojoj se nalazi proizvod i izuzetno tanki  kist koji ne kupi previše proizvoda te je zaslužan za precizno nanošenje eyelinera na kapak.



Zbog spuštenih kapaka meni ne stoji cat eye look i moj problem kod nanošenja eyelinera je njegov završetak tj. wing koji mora da bude suptilan uz sam kraj vanjskog kuta oka.Taj završetak mi je znao upropastiti i najsavršenije make up lookove koje sam kreirala,a koji bez istog ne izgledaju potpuni pa onda to sve skidaj pa na kraju zavrsim samo sa maskarom na očima.




GR eyeliner košta samo 3,50 KM i potpisujem da je ovo najjeftiniji eyeliner koji je toliko kvalitetan da se i skuplji mogu postiditi.

Izuzetna pigmentacija me zaista kupila.Toliko je intenzivan na očima da uopće neman potrebu da ga nadograđujem što sa većinom drugih nije bio slučaj već od prvog nanošenja imate potpunu pokrivnost.


Trajnost je na njegovoj strani jer i po najvećoj vrućini mi nije spadao sa kapka u komadićima što mi se dešavalo sa drugima,nije mi se preslikavao na kapak već stoji kao tek nanešen dok god ga vi ne skinete.

Završnica mu nije mat,ali nije ni previše sjajan već više nešto između (svaka mi čast na opisu!!) što meni i odgovara jer mat mi se previše brzo osuše i u komadićima otpadaju,a oni sjajni su mi uvijek previše tečni i sva se umažem.

Uklanja se vrlo jednostavno,u samo dva poteza blaznicom (na koju prethodno nanesem micelarnu).

I to je to.Došli smo do kraja posta,nadam se da sam barem jednoj od vas pomogla da izaberete pravi eyeliner i da ćete konačno okončati potragu za pravim.

Jeste li probale GR eyeliner?Koji je vaš idealni?

Pišite mi...Do idućeg čitanja :* :*



6 komentari

Deluje odlicno, moracu da ga probam. :D

REPLY

Istu muku mučim sa nanošenjem ajlajnera. :D Cena mu je odlična, a deluje jako dobro, moraću da ga probam. :)

Beauty by Keti

REPLY

Morat cu probat.Kao i kod tebe spusteni su mi kapci.Svako cu probat.LP
Posjeti i moj blg nova sam

REPLY

Ja nisam neki ljubitelj tuseva. Madaaa i kad bi korstila vise bi uzimala onaj u obliku markera nekako mi djeluje lakse haha :)

Charming Coco

REPLY

Djeluje mi odlicno. Na zalost, kod nas nema bas njihovih proizvoda.
Ja koristim od essensa liquid ink :)

http://myfirsttextvm.blogspot.com

REPLY

Kul post,lepo pises :)

Pogledaj moj blog : http://badassvampire.blogspot.rs/

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates