30. rujna 2016.

Na instagramu sam objavila sliku šta mi je to sve lijepo došlo u novoj turi sa sajta Born Pretty.Međutim u svoj toj gomili proizvoda došle su samo dvije od pet stvari koje sam odabrala,a ostalo su očigledno sebi na volju prepustili da odaberu za mene.

Na prvoj slici možete vidjeti sve što je stiglo u paketu.Tu su vodene naljepnice,klasične naljepnice,pločice za pečatiranje te najvažniji chrome puder u silver nijansi.



Šabloni ili kako ih ko već zove.Zapravo da li ih uopće iko sem mene zove šablonima,ali oni za mene to jesu.Nalakirate nokte,sačekate da se osuši lak i onda ih nalijepite na nokte i drugom nijansom laka ponovno pređete i eto srca i prugica.Međutim,rozih šablona/srca ima samo 9 komada i ne shvatam kinesku logiku,šta ako želim na sve nokte da stavim srca?
Ovi divno holo šabloni se koriste na isti princip,pa tu imate prugice ovako,prugice onako i za svaki primjer prugica 3 šablona,opet kineska logika koju ne razumijem.




Zatim imamo pločice za pečatiranje.Da vi znate koja je to patnja bila kad sam ja prvi put koristila njihove pločice.Strašno!Nadam se da ovoga puta neće biti tako i da ću uspijeti napraviti kvalitetnu manikuru koju ću ponosno podijeliti sa vama.






Ovo definitivno nisam naručila,a ovo su vodene naljepnice za nokte,nešto tipa preslikača iz žvakica.Njihove vodene naljepnice sam već probala i zaista su odlične,ali na ovima mi se ne sviđaju uzorci.Krofnice i macaronsi su mi simpatični,ribe,školjke i alge mi nisu baš motivi za jesen ili zimu dok trećima je mana kombinacija boja.Ne volim crveno-crnu kombinaciju.





 Zatim obične naljepnice sa motivom čipke koje također nisam naručila.Klasičnim naljepnicama zamjeram to što se vrlo brzo odljepe bez obzira na top coat preko njih.



I posljednji,ali najvažniji chrome puder.Ovo sam jedino 100% naručila i jedva čekamda ga testira.





I to je to.Kako vam se čini ova tura od kineza?Ima li nešto da vam je zapalo za oko?Što bi ste vi rado probale?Pišite mi.Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates