26. rujna 2016.

Potraga za idealnim korektor i puderom je jednako teška.Prekrivanje,hidratacija,postojanost,mnogo stavki igra ulogu pri odabiru.Pronaći baš sve u jednom proizvodu je gotovo nemoguće ili možda neko nudi rješenje?


Essence je u svoj asortiman za jesen/zimu 2016. godine uvrstio mnogo novih proizvoda za lice.A danas vam donosim svoje mišljenje o puderu i korektoru iz get picture ready! kolekcije.



GET PICTURE READY! DUGOTRAJNI KOMPAKTNI PUDER

Gledajući puder na slikama mislila dam da je riječ o puderu u kamenu,međutim ovo je klasični puder koji nanosite spužvicom koja je došla u pakovanju.Puder je namijenjen da postignete instant besprijekoran ten i završetak.

Nijansa ivory je u većini slučajeva moja idealna nijansa,pa tako i moja dva omiljena pudera,dva različita brenda su ivory.U ovom slučaju ovo je čak presvijetlo i za mene.Uspredbe radi Rimmel Match perfection puder u nijansi ivory je izuzetno svijetal i to im je najsvijetlija nijasa i on mi je idealan (uskoro o njemu nešto više u zasebnoj recenziji),dok mi je ovaj ekstremno svijetal tako da ukoliko ste baš,baš svijetli onda mislim da bi vam ivory nijansa ovog pudera odgovarala.

Pakovanje pudera je iz dva dijela.U prvom dijelu koji otvorite nalazi se puder i ogledalo dok u drugom dijelu je pink spužvica koja je namijenjena nanošenju pudera.

Kada sam otvorila puder mislila sam da s njim nešto nije u redu jer je po površini imao grudvice,da bi kasnije ustanovila da je riječ o kapljicama ulja.






Po samom nazivu nijanse 10 matt ivory možemo da zaključimo da je riječ o mat završnici i da je puder namijenjen osobama sa masnom ili kombinovanom kožom što ga je činilo jos idealnijim.
Došao je trenutak kada sam se odlučila da ga probam.Nakon što sam ga kistom laganim tapkanjem pokupila i nanijela na lice prvo što sam primjetila jeste da mi je nijansa presvijetla,ali sam ga nastavila blendati kako bi stekla neke dojmove o njemu.Puder se kod nanošenja ponaša kao i svaki drugi tečni puder jer u dodiru sa kožom i toplotom kože on se "topi" pri čemu olakšava blendanje.
Tekstura pudera mi se nije svidjela.Učinila mi se teška,možda griješim,ali ja inače sa puderima odnos stvaram na prvu jer ili mi odgovara odma ili ne.Puderu koji jako teško se nanosi i ne blenda mi se onako kako sam ja to zamislila više ne dajem šanse,što je bilo i sa ovim.

Puder je dostupan u četiri nijanse 10 matt ivory,20 matt nude,30 matt vanila i 40 matt honey.

CIJENA: 8,45 KM
SASTAV:ETHYLHEXYL PALMITATE, ISOPROPYL LANOLATE, TALC, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, SILICA, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, OZOKERITE, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM POTASSIUM ALUMINIUM SILICATE, BHT, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

GET PICTURE READY! KOREKTOR ZA POSVIJETLJIVANJE


Get picture ready! korektor za posvijetljivanje je namijenjen posvijetljivanju tamnih podočnjaka i potpuna je suprotnost puderu.Sa korektorom je definitivno bila ljubav na prvo nanošenje.

Dolazi u slatkoj tubi od 8ml i na vrhu ima okrugli spužvasti aplikator.Aplikator je odličan za precizno nanošenje korektora na područje ispod očiju,a vjerujem i da mu je namijena bila i blendanje ujedno što se baš i nije pokazalo kao dobra ideja jer ukoliko pokušate blendati sa ovim aplikatorom korektor se samo premiješta.

Lagana i tečna tektsura su idealne ukoliko imate isušeno područje ispod očiju.Nije mi se uvlačio u fine linije te mi nije dodatno isučivao područje ispod očiju.
Sa Essenceom bi se složila oko visoke pigmentacije jer ona zaista i jeste takva i odlično pokriva tamne krugove ispod očiju.Nakon setovanja je i izuzetno postojan,stoji dok ga ne uklonite.Odlično se stapa sa ostatkom proizvoda na licu,a najbolje surađuje sa blenderom ili prstima.

Korektor je dostupan u dvije nijanse 10 ivory i 20 nude.

CIJENA: 6,35 KM
SASTAV:AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROGENATED POLYDECENE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CERA ALBA (BEESWAX), MAGNESIUM SULFATE, MICA, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, RETINYL PALMITATE, SODIUM HYALURONATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ASCORBYL PALMITATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINA, PHENOXYETHANOL, CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).






Da sumiramo.Što se tiče pudera prvenstveno mi ne odgovara nijansa,ali da mu je tekstura barem malo bolja vjerujem da bi ga kupila u odgovarajućoj nijansi.Moje preporuke kod pudera ovaj put izostaju,ali svakako to ne mora značiti da možda vama neće odgovarati.Korektor je definitivno pun pogodak,i toliko veliki da sam kupila još jednu tubicu iako ovu nisam potrošila čisto da mi se nađe.


Koji je vaš idealni puder i korektor?Jeste li probale novu Essence kolekciju get picture ready!,kakvi su vaši utisci?Pišite mi...

Do idućeg čitanja :* :*

3 komentari

Zao mi je sto nema slika na licu, za korektor prvenstveno, ali sam definitivno sad zainterrsirana da ga probam :-)

REPLY

Nisam bas ljubitelj kremastih pudera ali korektor bi mogao proci , cak i mislim da cu ga probati , nekako me po ambalazi bas privlaci

Charming Coco

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates