4. listopada 2016.

Dame moje,za danas sam vam spremila recenziju Avon  advance tehniques duo treatment spray,što bi značilo dvofazni tretman u spreju.

Tretman u sebi sadrži kompleks od 5 ulja,ulja makadamije,sjemenke kamelije,badema,sjemenske grožđa i marule.Dolazi u bočici od 100 ml i meni traje već gotovo 2 mjeseca iako ga koristim nakon svakog pranja.




Kako je riječ o dvofaznom tretmanu prije upotrebe potrebno je da ga promučkate.Tretman možete nanositi na suhu ili mokru kosu.Ja sam tretman većinom špricala na gotovo suhu kosu,tako što sam ga nanosila na krajeve.Na mokru rijetko kada,isključivo kada je nisam sušila fenom jer ipak tretman sadrži ulja,a mislim da je ipak štetno kada na kosu nanesete ulje,a zatim je tretirate fenom,peglom ili figarom.



Za tretman sa 5 ulja očekivano je da je mastan međutim nije mi kosu dodatno mastio.Od kada mi je stigao gotovo da su svi proizvodi koje imam za njegu kose pali u zaborav pa čak i čuveni zeleni serum.Krajevi mi nisu uopće suhi,dosta su sjajniji,a kosu mnogo lakše rasčešljavam.Čak mislim da je zbog upotrebe ovog tretmana moja kosa počela da se vraća u prirodno stanje i lagano se prirodno uvija što se nije desilo godinama s obzirom da je bila jako uništena i tretirana.


Tretman obećava i jačanje kose,ali da bi to postigao vjerujem da ga je potrebno nanositi od tjemena,a ja ipak ove proizvode više volim koristiti samo na vrhovima.Ali ukoliko imate izuzetno suhu kosu mislim da bi vam tretman bio od pomoći posebno jer lijepo zaglađuje pa ukoliko imate problema sa naelektrisanom kosom onda je ovo odlično rješenje.




U aktuelnom katalogu tretman možete dobiti za 9,90 KM što je izuzetno povoljno jer mu je redovna cijena 18,50 KM.


Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD

3 komentari

Cim sam procitala sa 5 ulja odmah sam otvorila da procitam :) Cini se jako dobar, uvijek volim da pronalazim neke nove stvarcice za njegu kose.

Charming Coco

REPLY

Khm...samo zbog 5 ulja Amy heheh..super proizvod,mnogo volim ulja za kosu i rado ih koristim.

REPLY

e baš ću proučiti to u sljedećem avon katalogu

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates