1. listopada 2016.

Godinama unazad sam u potrazi za dobrim tečnim puderom i probala sam veliki broj njih.Često mi se znalo desiti da mi se neki pokaže jako dobrim i vremenom jednostavno više ne radi ono što je radio i zbog čega mi se toliko dopao.

Moja koža je mješovita,masna t-zona i ostatak lica je suh tako da mi je jako teško pronaći puder koji će masne dijelove matirati i pri tome suhe ne isticati.


Ranije nekad u jednom periodu sam koristila Rimmelov puder i ako se ne varam radilo se o stay matt puder,ali u staroj verziji i nedavno sam sebi po prvi put nakon toga kupila Rimmel puder,a riječ je o Rimmel Match Perfection puderu.Kažu da je ovo nova verzija istoimenog pudera.Kakva je i kako je izgledala stara verzija ne znam.





Match Perfection puder dolazi staklenoj ambalaži,sa pumpicom za lakše i jednostavnije doziranje te u količini od standardnih 30 ml.Ukupan broj nijansi je 14 međutim na našem tržištu su dostupne (ako se ne varam) 9,a moj je u nijansi 100 ivory.Za 30 ml pudera platit ćete oko 17 KM,



Rimmel Match Perfection obećava 24h hidrataciju te efekat bluranja pora,nevidljivo prekrivanje te vidljivo savršen ten te sadrži SPF 20.

Tekstura samog pudera je rijetka,ali pomalo masnjikava,jako lako se blenda i najbolje surađuje sa spužvicom.Spomenula sam da mi se tekstura čini pomalo masnjikavom,ali to opet završnicu ovog pudera ne čini previše sjajnom već pruža neki prirdono pa skoro polu mat završetak.

Na mom licu ovaj puder savršeno paše i mojim masnim i suhim dijelovima lica s tim da masne dijelove lica dodatno setujem puderom u prahu.Trajnost mu je također jako dobra,meni uz setovanje traje gotovo 6 sati,ali već nakon nekih 4 sata nošenja sebum počinje da izbija,ali ništa previše.


Ovo je definitivno prvi puder koji sam nanijela na lice da kroz nošenje nije promijenio nijansu pa čak ni za pola tona,a kamo li da je otišao na narandžasto i to mu je ogromna prednost.

Prekrivanje nije potpuno,ali vrlo jednostavno i lako se nadograđuje kada želim postići potpuno pokrivnu moć.Doduše,ja lično volim prirodniji izgled pudera pa sam ga svega dva ili tri puta nadograđivala.Meni je od pudera potrebno da mi sebum pristojno drži pod kontrolom,ne tražim čuda.da mi izjednači ten i da nemam osjećaj maske na licu,a za ostale nepravilnosti koristim korektor.

Efekat bluranja pora je diskutabilan.Koliko jedan puder može izuzetno proširene pore prekriti?Uglavnom,kada ispod pudera nanosim primer onda su moje pore potpuno prekrivene dok kada puder nosim bez primera,što je češći slučaj jer izbjegavam primere na licu ukoliko mi ne treba ekstremno dugotrajan make up,pore pristojno vizuelno umanji,opet kažem ne čini čuda,

BEZ PUDERA

SA PUDEROM // BEZ BAZE

Sve u svemu,za puder koji je namijenjen svim tipovima kože moram naglasiti da se jako dobro slaže sa mojoj masnom t-zonom i počinjem vjerovati da je moguće da jedan proizvod može da odgovara različitim tipovima kože.Rimmel Match Perfection puder koristim svakodnevno već nešto više od mjesec dana te mu nisam našla ni jednu jedinu zamjerku.Možda je potraga za savršenim puderom okončana?

Do idućeg čitanja :* :*

2 komentari

Koju bazu koristis? Ja sam u potrazi za novom,koja dobro popunjava pore O.o

REPLY

Aurinu bazu za T-zonu,također volim i Revelique gel bazu...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates