11. studenoga 2016.

Po prvi puta na svom blogu pišem fashion post.Ostvarila sam suradnju sa Dresslily sajtom koji ima raznoliku ponudu.

Jako sam se teško odlučila za samo tri stvari,ali sam bila ograničena sa $40.

U ovom postu sam napisala wishlistu.Sa te liste sam odabrala samo jednu stvar,ali o njoj ću vam pisati u narednom postu.

Pošiljka je stigla relativno brzo,za nekih 15-tak dana,bez ikakvih dodatnih troškova sa moje strane.

Iskreno nisam očekivala da će išta što stigne biti nosivo u smislu da neću uspijeti odabrati pravilnu veličinu.Sve tri stvari sam naručila u S veličini koji u inače nosim i sve tri stvari mi odgovaraju.


Za današnji post sam vam slikala majicu iako sam ja mislima da je to dukserica odnosno očekivala sam da će više biti dukserica međutim ne.

Čipkasti detalj majicu podiže na veći nivo i bez tog detalja bi bila potpuno obična i sigurno je nikada ne bi ni pogledala.

Sad vas ostavljam slikama pa sami prosudite.Nisam neki model,ali sam se potrudila da vidite kako majica izgleda kad se obuće.

KLIK ----- >  DRESSLILY i pogledajte raznoliku ponudu,sigurno ćete pronaći nešto za sebe.

Dresslily sajt danas 11.11. ima veliko sniženje tako da je danas idealna prilika da naručite sebi nešto.

KLIK ----- >  SNIŽENJE




























Nadam se da vam se sviđa moj prvi fashion post i isto tako se nadam da ću se malo više opustiti ispred kamere te da će naredni postovi biti mnogo kvalitetniji (ukoliko ih bude :P).
Pišite mi,do idućeg čitanja :* :*

3 komentari

Bas lijepa... Jedva cekam da je vidim uzivo :D i da opipam materijal :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates