21. studenoga 2016.

Ćao drage moje,danas vam predstavljam još jedan komad odjeće koji mi je došao sa Dresslily sajta.

Za razliku od onog iz prošlog posta,ovaj mi se uopće nije svidio.Prvo nije one boje koje je na slici (ja sam očekivala nešto više roza da je),nije kroja kao na slici jer sam očekivala nešto kao haljinicu,a dobila sam over size džemper koji je malo više over size za moj ukus.
Nije on nenosiv,ali mi se ne sviđa kako je urađen.
Ranfle su se već nakon drugog pranja "deformisale" i prvobitni kroj se već izgubio.Kragna/rolka je previše mekana dok mi se na sajtu činila krućom.Ima džepove što je veliki minus jer ja koja imam 49kg kada ovo obučem izgledam mnogoo mnogooo deblja što ćete moći vidjeti na slikama.

Zatim kragna mu nije lijepo spojena sa ostatkom i to se zaista vidi,nije nešto što možete kamuflirati.

Džemper možete pogledati klikom ovdje.










To bi bilo to što se tiče današnjeg posta.Kako vam se čini?

Do idućeg čitanja :* :*

8 komentari

Da nije kragne mogao bi lepo da se uklopi sa nekim kaisicem u boji recimo...

REPLY

Ma i nije los, iskreno! Jedino je problematicna ta kragna, ne volim ih nikako, moras je stalno popravljati. ;) Uz neku dobru koznu jaknicu, mislim da bi bio pun pogodak!Lijepo si iskombinovala. :*

REPLY

Meni se sviđa i odlicno bi mi stajalo jer bi malo prikrila trbušcic koji mi je ostao nakon 2 poroda..

REPLY

nosiv je samo zaista kragna zeza

REPLY

Hvala,slazem se za koznu jaknu,super izgleda u toj kombinaciji

REPLY

Super je da pokrije nedostatke,tbog toga mi se svidja,samo dodaje gdje ne treba...

REPLY

Meni je džemper OK i boja mi ae sviđa, no nikako nije kao sa slike, a to mi je malo zločesto i nije u redu :/

REPLY

Sa sajtovima se nikada ne zna.Dvije stvari su dosle identicne kao na sajtu dok evo ova nazalost nije,a ovome sam se najvise radovala :) bas zlocesto,slazem se :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates