16. prosinca 2016.




Vi koje me pratite vjerovatno već znate kakav tip kose imam,ali nije zgoreg i ponoviti.
Imam tanku dlaku,ali prilično gustu.Godinama unazad je farbam u sve moguće boje,samo zelena nisam bila.Posljednje četri godine farbam je u plavo.Inače sam prirodno plava (žuta) tako da mi nije teško održavati boju i ne moram je često farbati jer mi se izrastak drastično ne razlikuje.Zašto je onda bojim?Zato što sam žuta i pri tome mislim žuta u svakom smislu te boje.To žutilo ubijam pepeljastim farbama i na moju sreću taj moj prirodni ton ne izlazi brzo na površinu.

Kako imam sreće sa održavanjem boje,tako sa svime ostalim nemam.Moja kosa je pri tjemenu,neka 2-3 cm od korjena ka dole masna dok je ostatak kose suh te se moja njega kose svodi na različite vrste proizvoda.


Uvijek mi je mnogo lakše bilo pronaći proizvode za suhi dio kose nego one za masni.Vjerujem da mnogo na mašćenje samog tjemena utječe i to što na vrhove stavljam dosta proizvoda za suhu kosu koji ih hrane,te dosta ulja te se sve to raširi kroz dlaku iako sve to stavljam samo na krajeve,nikako ne na tjeme.


Prije otprilike 10 mjeseci sasvim slučajno sam probala Klorane šampon od avokada i limunove trave za normalnu do masnu kosu i naprosto sam se oduševila.Nakon toga sam ga nabavila još nekoliko puta,ali ga kod nas nije bilo (barem ne u mom gradu) pa sam ga nabavljala iz Hrvatske.

Počela je velika potraga za tim šamponom po BiH,čak i divna Amra sa bloga Lipstick bar mi je pomogla u potrazi međutim svi šamponi se mogu nabaviti osim toga.Tako da sam na preporuku apotekarke se odlučila za Maxhair vegetal šampon za masnu kosu.



Maxhair vegetal šamponi su potpuno prirodni.Radi se o specifičnoj trihološkoj liniji koja štiti zdravlje i prirodnu ljepotu vkapilarnih vlakana.

Svi Maxhair vegetal proizvodi su nježni te efikasno djeluju na kožu i kosu,sa blagim učinkom čišćenja i obnavljanja što za posljedicu ima jaku,mekanu i sjajnu kosu.


Maxhair vegetal nudi šest različitih proizvoda za šest različitih tipova kose.Svaki od šampona sadrži isključivo blage tenside pogodne koži te aktivne sastojke koji pripadaju najučinkovitijim prirodnim ekstraktima.

Moj šampon je namijenjen masnoj kosi,u svom sastavu ima eterično ulje grejfruta,ekstrakt agrimonie i kadulje,morsku so,hidrolizirani protein riže te vitamin E.
Funkcija šampona je da spriječi pretjeranu proizvodnju sebuma,da duboko čisti vlasište te da aktivira mikrocirkulaciju.





Da se na kratko vratimo mojoj kosi.Ja svoju kosu perem jako često ponekad i to pet puta tjedno jer se nekontrolisano masti,a to bi prepisala prekomjernoj upotrebi šampona za suho pranje.Da,oni pomognu u trenutku nanošenja i da oni pokupe višak sebuma,odgode pranje kose za jedan dan.Međutim korišenjem suhih šampona tjeme se dodatno isušuju te samim tim tjeme koje ima tendenciju da se masti se počinje jače mastiti jer je dodatno isušeno (ovo je samo moje mišljenje i nešto što sam ja uočila korištenjem suhih šampona).
Dok nisam koristila suhe šampone kosu sam prala tri puta tjedno i tada se mastila,ali je to bilo manje u odnosu na posljednjih pola godine od kada i same suhe šampone koristim intenzivnije.
Posljednjih mjesec i po sam ih u potpunosti izbacila iz upotrebe i od tada kreću muke.Kosu operem naveče i ujutro se već budim sa masnom kosom,toliko masnom da je moram svezati.Također pored pojačanog mašćenja,pojavile su se iritacije.Svrbež,bubuljice pa čak i perut,što nije bio slučaj ranije.


Maxhair vegetal šamponi obećavaju efekat nakon prvog pranja.Ja neke rezultate nakon prvog pranja nisam primjetila sem da me tjeme manje svrbi,ali se kosa regularno izmastila odmah sutra dan.

Nakon drugog korištenja šampona svrbež je u potpunosti nestao i kosa je izdržala gotovo cijeli dan da se nije umastila (računajte to tako što ja kosu uvijek perem naveče) i dok već taj drugi odnosno treći dan od pranja je bila masna i za vezati.

Nakon trećeg korištenja rezultati su se poćeli pokazivati.Kosu sam oprala naveče i standardno je pustila u peškiru nekih pola sata da pokupi višak vode,kosu sam raspustila i po prvi put mi je kosa sama se onako polu mokra složila.Tako polu mokru sam osušila u potpunosti fenom i primjetila da mi je kosa nekih par milimetara odignuta od korijena odnosno da je dobila malo na volumenu.
Sutra dan,ujutro,ustajem sa potpuno svježom i čistom kosom,kao da sam je tek osušila i taj efekat je potrajao cijeli taj dan i sutra dan je kosa izgledala kao što je prije izgledala dan nakon pranja,malo pri samom korijenu masna,ali  uz malu pomoć pletenice na šiškama bila je puštena i taj treći dan.


Da se ponovno vratim na šampon.Preporuka za njegovo korištenje je da ga nanesete na vlažnu kosu i masirate.Ja sam to radila na način da prvo šamponiranje uzmem manju količini šampona,rasporedim po kosi i lagano samo vrhovima jagodica utrljam u kosu,ostavim minut-dva da djeluje i isperem.

Prilikom drugog šamponiranja,šampon u nešto malo većoj količini (zanemarljivo većoj) rasporedim po kosi i zatim kružnim pokretima prstiju i dlanova (nikada ne koristite svoje nokte za to već jagodice) krenem sa masažom.Prvo krećem od sredine tjemena te se polako spuštam ka potiljku i sljepoočnicama.Nevjerovatno je koliko šampon tom prilikom pjenu.

Tekstura šampona je slična ulju,ali nešto malo rijeđa.Miris je biljni,ali blag.Rekla bi da dominira grejfrut i kadulja.



Bila sam poprilično skeptična po pitanju toga kako će ovaj šampon,poprilično masne teksture da opere moju masnu kosu.Međutim on to radi odlično.Kosa prilikom prvog šamponiranja blago pjenu dok već nakon drugog šamponiranja stvara izuzetno bogatu pjenu koju kod drogerijskih šampona još nisam vidjela.

Tjeme i kosu jako dobro očisti,kosa bude škriputavo čista.Ne mrsi kosu,dlaka bude izuzetno mekana što se i tokom samog pranja kose može primjetiti na dodir,također je i svilenkasta.


Bitno je napomenuti da svi proizvodi iz linije Maxhair vegetal ne sadrže derivate nafte,silikone i njegove derivate,sodiumlaurysulfate i sodiumlaurentsulphate te parabene.





U nekom od gornjih pasusa sam vam napisala sastav šampona,a sada ću vam ukratko reći za što je koji sastojak.

Agrimonia - uravnotežava sebum
Grejfrut - uravnotežava sebum te čisti kožu glave
Kadulja - stimulira mikrocirkulaciju,čisti,uravnotežava sebum
Riža -  hrani,umiruje i štiti kožu glave
Morska so -  uklanja nakupljenu nečistoću i taloge proizvoda za stilizovanje

Pored sastojaka koji se nalaze u šamponu za masnu kosu,ubacila sam vam tabelu svih biljaka koje se nalaze u sastavu drugih proizvoda iz Maxhair vegetal linije.


Došli smo do kraja,nadam se da sam vam pomogla pri odabiru šampona ukoliko imate iste ili slične probleme.
Ako ste koristile neki od Maxhair vegetal šampona ili se nakon moje recenzije odlučite za kupovinu,pišite mi utiske.

Do idućeg čitanja :* :*

CIJENA: 13,30 KM
apoteka Pharmacya Zenica

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates