5. siječnja 2017.

Jeste li upoznate sa W7 brendom?

W7 je britanski brend,nastao 2002. godine u Londonu.Postali su popularni zbog svojih paleta koje su izuzetan dupe za Urban Decay Naked palete,pa je tako današnja paleta dupe za Naked Basic 2 paletu.






Otkako sam je kupila,ovo je moja go to paleta.Mislim da ni jedno moje šminkanje nije prošlo bez ove palete.Ili sam koristila više nijansi,ili neku kao bazu ili za pregib,uglavnom svakodnevno.

Paleta dolazi u limenoj ambalaži ili kako ja volim reči u limenci i nosi naziv IN THE CITY.Kada otvorite paletu vidi te 6 predivnih mat nude nijansi koje su ušuškane u tvrdu spužvu prekrivenu "kožom" pa se samim tim paleta lako prlja,ali i lako čisti.

Kako sam već napisala svih 6 nijansi je mat i svaka od njih je drugačije pigmentacije,mada su čak i najsvijetlije nijanse vrlo korektne pigmentacije.



Prve dvije nijanse (sa lijeva na desno) najčešće koristim kao bazne nijansa mada opet češće drugu po nazivu troy od prve wigwam.

Treća nijansa po redu brass je prelazna nijansa i jasno vam stavlja do znanja da preko nje idete ka tamnijem dijelu palete i ja je baš zato i koristim kao tranzicijsku nijansu.

Ukoliko želim dobiti na dubini oka u pregib nanosim nijansu touch, i nju fokusiram više ka vanjskom kutu oka.

Za nešto malo jači make up na vanjski kut oka samog kapka nanosim nijansu autumn,izblendam je,sjedinim sa ostalim sjenama i eto ga.

Posljednju i najtamniju nijansu andrea sam najmanje koristila većinom kada želim da umjesto eyelinera koristim sjenu onda sam posezala za njom.

Sa ovom paletom možete napraviti koompletan look,da vam ne zatreba ni jedna druga.Ako niste neka luda šminkara i ne šminkate druge,a volite nude nijanse sa ovom paletom ćete dobiti sve.Opet ako oduvijek želite imati Naked Basic 2 paletu,a trenutno vam novčanik to ne dozvoljava onda je ovo opet odlična paleta za vas,



Da se ja vratim na paletu i moje utiske o njoj.

Sve i jedna nijansa u paleti je pigmentovana,zaista korektno pigmentovana s tim da su tamnije nijanse pigmentovanije od svijetlijih,ali na kakve sam ja sve pigmentacije nailazila,0d 1 do 10 za ovu bih rekla čvrsta 7 kada je pigmentacija u pitanju.

Tekstura im nije puterasta iako sam imala takav dojam kad sam je otvorila,nekako su mi vrištale puterastom teksturom.Opet nisu ni izuzetno tvrde,vrlo zadovoljavajuće se kupe na četkicu iako nešto slabije na sintetičke četkice.Svih 6 nijansi se trusi,čak i više od očekivanog,ali ništa s čime se ne mogu nositi.

Ovom paletom sam izuzetno zadovoljna i planiram si priuštiti još koju,ali ne još jer trenutno imam previše paleta na stanju pa mi nije neophodno da imam još jednu.

Do idućeg čitanja :* :*

5 komentari

Imam dvije w7 palete i zadovoljna sam kvalitetom :D i ova tvoja djeluje super, ali sto ce mi kad rijetko sminkam oci :D

REPLY

od sad češće pijemo kafice jer mi onda svratiš na blog.Paleta uvijek treba,nema veze što sad ne šminkaš oči,šminakti ćeš nekada.

REPLY

Meni se pak tamna najviše sviđa i jedino te i stavim :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates