23. travnja 2017.

Avon nam je od skoro predstavio novu kolekciju pod nazivom Mark. 

U kolekciji su se našli neki noviteti i redizajnirani stalni proizvodi.
Meni se lično dizajn Mark. Kolekcije sviđa,što zbog jednostavnosti i boja što zbog same točke u nazivu.
Zašto točke?Pa Mark i točka,nema dalje.

Kako to i inače biva,Avon nas je počastio novitetima.

Ja ću vam danas pisati o Mark. CC CONCEALER jumbo olovci u zelenoj boji.
Vjerujem da znate da je zelena boja u svijetu šminke popularna kako bi prekrila crvenilo na licu.



Možda ja baš i nisam najadekvatnija za testiranje ovog proizvoda jer vrlo rijetko i vrlo malo imam crvenila po licu,međutim tu i tamo se pojavi koja bubuljica.

Trenutno ih imam par tako da su mi super došle da testiram ovog zelembača.

Korektor dolazi u obliku jumbo olovke. Vrlo mekan i jako je razmaziv.Lagano se aplicira i još lakše blenda.

Nanosi se na crvene dijelove lica nakon baze,a prije pudera.Jednostavno ga nanesete na crvene dijelove,lagano utapkate i nakon toga nanosite puder.

Najveća briga mi je bila hoće li se i koliko nazirati ispod pudra.
Zaista mi se ni ja jednim puderom nije dogodilo da se korektor nazirao prvenstveno što se odlično izblenda te također surađuje sa puderom.

Kakav je kod prekrivanja crvenila?
Kada sam ga nanosila direktno na crvenilo i zatim blendala pa tek onda nanosila puder nije mi uspijevao prekriti gotovo ništa.Ali nakon što ga nanesem na crvenilo i odma na to puder i zajedno blendam pokrivna moć mu je mnogo bolja. 





Obzirom na njegovu teksturu usudila bih se reći da ga bez problema možete nanositi na bilo koji dio lica pa čak iako vam je lice suho jer je izuzetno kremast.Naravno prethodno preporučujem kremu ili hidratantnu bazu.





Koristite li korektore u boji?

Pišite mi :) 

Do idućeg čitanja :* :*


*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates