27. svibnja 2017.

Avon je lansirao novu liniju proizvoda za kosu pod nazivom BB (Beauty Balm) koja sadrži šampon,balzam/regenerator,masku te leave in balzam.

Liniju krasi crna ambalaža sa ljubičastim i zlatnim detaljima.Obećava 10 beneficija te da hrani kosu,obnavlja je  i dodatno je štiti od vanjskih utjecaja kao i uređaja za stilizovanje kose.
Linija u sebi sadrži ojačavajući  kompleks algi.





Meni su stigli svi proizvodi iz BB linije te sam ih rado sve koristila.Najviše me privukao leave in balzam.




Šampon dolazi u količini od 250 ml (u trenutnoj brošuri dostupna i količina od 400ml).Za cijelu liniju je karakterističan salonski miris.
Vrlo je lagane i gotovo pa kremaste teksture već pri prvom šamponiranju bogato pjeni te kosu ostavlja izuzetno mekanom i nezamršenom što je vrlo primjetno čak i dok je mokra.



Balzam/regenerator je poprilično rijetke teksture,nanosila sam ga samo na krajeve kose,primjetno je kosa mekša,ali ništa drugačiji od ostalih balzama.Također salonskog mirisa.



Maska dolazi u količini od 150ml također je rijetke teksture,ali nešto gušća od balzama.Nakon nje zaista imate super mekanu kosu,vrlo lako se raščeljava te se ne mrsi u međuvremenu.



Leave in balzam,je proizvod kojem sam se najviše radovala.Zanimalo me kako će se ponašati na mojoj tankoj kosi,hoće li je slijepiti i dodatno umastiti.količina u kojoj dolazi je 150ml.



Moj cjelokupni dojam je pozitivan.Niti jedan od proizvoda mi nije mastio kosu dodatno,čak šta više puna dva dana je bila potpuno čista.Meni salonski miris proizvoda prija i drago mi je što se u kosi zadržava od pranja do pranja.Ono što je veliki,ma ogromni plus ovoj liniji je što kosi daje volumen,kada je isfeniram kosa dva dana netaknuto stoji,mnogo olakšava oblikovanje kose.Mojoj recenziji u prilog ide to što sam već naručila zalihe šampona i leave in balzama.



Do idućeg čitanja :*



Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates