21. svibnja 2017.

Kako sam vam i najavila,danas ide recenzija relativno novog proizvoda na tržištu.

Micelarne vode su napravile veliki bum i ušle na velika vrata,vjerujem da gotovo svi smo probali barem dvije različite.
A micelarni gelovi?Hoće li i oni zavladati,ostaje nam da vidimo.

Garnier je išao korak naprijed te nam je predstavio micelarni gel.U prodaju je pustio dvije verzije,rozu za osjetljivu kožu te zelenu za masnu kožu.Zelenu varijantu nisam uočila na policama tako da vjerujem da kod nas još uvijek nije dostupna.


Gel je kao i voda namijenjen uklanjanju make up-a,nečistoća te sebuma.
Koliko je efikasan saznati ćete u nastavku.

Gel dolazi u plastičnoj ambalaži sa pumpicom količine 200 ml.Namijenjen je za upotrebu na licu,očima i usnama.







Pakovanje ima pumpicu,što je odličan izbor.Izuzetno je rijedak,potpuno tečan,ne asocira na gel,gotovo je kao i micelarna voda.




Mislim da bi bio mnogo bolji da je barem malo gušći jer se brzo razljeva i nikako ga ne treba nanositi na vlažne ruke.

Preporučeni način upotrebe je da na vlažno lice nanesete gel te masirate dok se ne stvori pjena i nakon toga ga ispirate.
Pjena koju stvara je vrlo suptilna.





Kod uklanjanja make up-a je odličan što možete vidjeti i na prethodnoj fotografiji.Jako dobro uklanja sve sa lica pa čak  maskaru i tuš.

Izuzetno je blag,nije mi isušio lice što mi se često dešava sa gelovima.

Zamijerke koje imam je što se relativno brzo troši zbog teksture i miris koji se meni lično ne dopada,ali  se ne zadržava na licu.




Čime vi uklanjate make up?Jeste li probale micelarni gel?

DO IDUĆEG ČITANJA :* :*

2 komentari

Koristim ga trenutno, meni se baš dopao :)

REPLY

Solidan gel koji obavlja super posao nemam pretjerane zamijerke.Nije me oborio s nogu,ali definitivno je OK.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates