26. lipnja 2017.

Vrući ljetni dani iziskuju promjene u make up rutini.Neću naglašavati koliko je SPF neophodan uvijek,a posebno ljeti.

Ljeti uvijek biram što manje proizvoda sa što laganijom teksturom.U sve većoj ponudi podloga za lice nisam znala što izabrati,a Šejla iz Avona kao da ima magičnu moć uvijek zna što poslati.

Ovoga puta novitet stiže iz Luxe kolekcije,a radi se o proizvodu za lice za koji kažu:

Luxe Cashmere Complexion 2 u 1 primer i podloga za lice,sa dijamantnim prahom ujednačava ten,prekriva bore,bez sjaja,prekriva bore i čini kožu mekanom na dodir,SPF 15.



Dostupan je u 5 nijansi,a moja je najsvijetlija porcelain.




Ovaj proizvod nema prekrivnu moć te ukoliko tražište nešto full coverage onda ovo nije za vas,ali prekrivnost se može malo pojačati uz dodavanje još jednog sloja.Izuzetno je lagan i na licu ga uopće ne osjetite.
Za nijansu sam mislila da će mi ipak biti presvijetla i kada sam prvi puta nanjela na lice izgledala sam potpuno bijela međutim nakon par minuta nijansa se stopila s mojim tenom i izgledao je potpuno prirodan kao da na licu nemam ništa.







Od tada ga koristim tako što ga nanosim prstima jer mi se tako pokazalo najbolje,sačekam par minuta te nastavljam sa setovanjem.

Bora nemam tako da vam ne znam reči da li ih prekriva,vidljivost pora smanjuje,ali ne mnogo.Licu daje potpuno svjež izgled,sa prirodnim finišem te zaista kožu čini mekšom na dodir.



Ako mene pitate ovo je definitivno must have proizvod ovoga ljeta.



Do idućeg čitanja :*

*PR proizvod

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates