10. srpnja 2017.

Ćao i dobro došle.
Vraćam pisanju bloga,godišnji je počeo tako da  konačno imam vremena da se posvetim blogu.

Kako ovaj post stoji pripremljen od početka lipnja zakasnila sam sa akcijom koju je imao Essence ( 30% sniženje na cjelokupan asortiman).
Tom prilikom počastila sam se bronzerom jer sam u nestašici sa istima.Vjerovatno da tom prilikom nije bio na sniženju nebi ga ni kupila jer nisam imala najbolja iskustva sa Essence bronzerima obzirom da su svi bili prenaranđasti za moj ukus.

Essence Sun Club matt bronzing powder dolazi u plastičnoj i ne tako čvrstoj ambalaži količine 15 grama.

Bronzer je namijenjen za svijetlu kožu,nijansa 01 natural.Reljef na proizvodu koji imitira sunce i njegove zrake je toliko divan da mi je bilo žao uopće početi ga koristiti.Proizvod je sitno mljeven,gotovo puteraste teksture sa matt završnicom te se lagano trusi ukoliko proizvod na kist ne nanosite tapkanjem.




Vrlo je prirodan na licu,naglašavam ponovno vrlo svijetal i idealan za nas bjelokožce.
Ne volim pretjerivati sa količinom bronzera jer mi tada izgleda jako neuredno,da ne kažem prljavo.
Sa ovim bronzerom dobijate vrlo prirodan osunčani izgled.Kada je u pitanju pigmentacija rekla bih da je srednja,ali ipak dovoljna ukoliko niste najvještiji sa bronzerima kao ja.

Ono što je mene pored toga da je ovo definitivno bronzer za nas bijele ljude oborilo s nogu je to što on toliko miriše na kokos,ali ne vještački miris kokosa već kao da ste otvorili teglu sa kokosovim uljem.Vrlo kratko se miris zadržava na licu,ali to je manje bitno.Svakog puta kada otovrim pakovanje imam osjećaj da sam na plaži.







Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates