5. rujna 2017.

Ćao žene i dobro došle u novi post.Ovoga puta pišem o L'oreal Colorista bojama za kosu.
Prije nekog vremena,zapravo sada već i jako davno kada su objavili da na tržište lansiraju COLORISTA liniju boja bila sam previše uzbuđena i jedva sam čekala da stignu,ali i kada su stigle na naše tržište Zenica nije bila navedena kao prodajno mjesto što su mi potvrdili iz L'oreala,međutim stigle su i dostupne su u DM poslovnici u shooping centru.




Sa bojanjem kose imam itekako iskustva.Od prvog farbanja do dana danas se farbam sama.Boje koje sam promijenila više ni sama ne znam,ali široki je to spektar,dovoljno je da kažem da sam prošla sve od crne do najsvijetlije plave nijanse.

Da se vratimo na stvar.Ja sam se odlučila za washout farbu u nijansi pink.Da se razumijemo meni je ovo više kao krema u boji nego klasična farba.

Kažu sljedeće,na opranu i osušenu kosu nanjeti prstima,držati od 15-30 minuta ovisno od nijanse (ova pastelna konkretno 15 minuta) te je isprati.

Prvo što sam primjetila je miris.Uopće nije opor i neprijatan kao kod klasičnih farbi,čak šta više izuzetno je blag,gotovo neprimjetan.
Srednja gusta tekstura,super se nanosi na kosu.

Eh sad.Ja kosu naravno nisam oprala i osušila te se farbala,naporan je to proces.Kosa mi je bila poprilično "prljava" (treći dan od pranja).
Nanosila sam je tako što sam na ruku istiskala boju u nekoj manjoj količini i nanosila po krajevima.Vrlo lijepo se prima za kosu i ravnomjerno.Kako je riječ o pink nijansi nanjela sam malo jer nisam željela da nešto zeznem.U tubi mi je ostalo barem za još 3 korištenja i to uz dosta veću količinu da stavljam na kosu nego sad.U tubi dolazi 80 ml proizvoda.






Kada sam krenula da perem kosu primjetila sam da su mi krajevi koji su ofarbani izuzetno mekani i svilenkasti te nisam ništa dosatno stavljala na kosu,ni balzam,ni masku.Kosa mi se predivno složila bez umršenih krajeva.Tako da znate da ne isušuje kosu.

Pitale ste me i zašto nije izrazito pink?Zato što je ovo najsvijetlija pink nijansa,imaju još 2 jače po intenzitetu.Zato što moja kosa nije farbana pepeljasto plavom bojom kao podlogom za koju vjerujem da bi bolje primila rozi pigment već sa prirodno plavom koja ima jači žuti ton u sebi.Vjerovatno i zato što sam koristila malu količinu kreme,a čak i zato što mi kosa nije bila čista.

Sve u svemu ja sam jako zadovoljna,u planu mi je isprobati i neke malo jače nijanse tipa tamno plave ili možda ljubičaste.I da,cijena kao bitan faktor.Farba košta 13,10 KM kako ova tako i sve ostale i sprej i permanent farbe kao i farbe namijenjene za izbjeljivanje,balayage i pramenove međutim kada je u pitanju konkretno ova washout kolekcija meni je cijena potpuno opravdana jer ja na svoju dužinu čak i da nanosim na cijelu kosu ovu rubu mogu sigurno iskoristiti minimalno 2 puta dok za krajeve čak i više.

Na fotografijama možete vidjeti kako boja izgleda na različitoj svijetlosti.

Jeste li isprobale nove L'oreal COLORISTA boje za kosu?

Do idućeg čitanja :*

3 komentari

Odlično izgleda. Zbog ovakvih boja mi bude krivo ponekad što nisam plava :D

REPLY

Na tvojoj kosi zaista divno izgleda, super ti stoji ☺
IvaFashionDiary

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates