3. rujna 2017.

Prvi put na blogu pišem post o proizvodima koji mi ne odgovaraju.Nije da baš nikada nisam napisala post o proizvodu koji mi se nije dopao,ali definitivno nisam napisala grupni post iako sam bila sigurna da jesam te sam tako uvjerena krenula tražiti taj post na blogu.Šipak!


Ne volim pisati postove o proizvodima koji mi se ne sviđaju jer baš taj proizvod možda je  baš vama moga da bude all time favorit,a vi to ne saznate nikada jer sam ja napisala da ne valja.

Svaki od proizvoda iz posta sam koristila duže vrijeme,a neke čak i dalje koristim kako bi ih potrošila,ali imam im zamijerke.


Pa da počnemo...

Alverde umivalica o kojoj sam imala namjeru napisati zaseban post međutim nemam mnogo za reći.Dominantan miris alkohola,ne prija mi preko očiju da ga nanosim i jako je slab,baš slabo skida svu šminku tako da ga sigurno neću ponovno kupiti.






Essence sjena i baza za oči.Učinila mi se super jer me podsjetila na Avon bazu.Iako je poprilično kremasta,jako ružno se ponaša na kapku,ne razmazuje se dovoljno,ostavlja grumenčiće te samim tim se i sjena na kapak neravnomjerno nanosi.




Avon mark. strobing duo stick je jedini proizvod koji sam koristila ovo ljeto na moru i bio mi je odličan.Međutim kada se nanosi sa ostatkom šminke tj. na puder uopće mi se ne dopada.Pregrube šljokice koje se nalaze u highlighteru kupe i puder ispod te stvaraju grudvice.Rumenilo/bronzer mi također ne surađuje najbolje sa ostatkom proizvoda,ali je za nijansu bolji od highlightera.



Vichy idealia krema mi se ne dopada iz razloga što je miris alkohola izuzetno dominantan te ne sadrži spf,ali zaista licu daje svjež izgled kože,ima taj iluminirajući momenat.



Garnier Ultra doux šampon od lavande za kosu bez sjaja mi je previše mrsio kosu,jako teško se rasčešljavala,miris mi također ne odgovara,miriše kao osvježivaći prostora.Ultra doux proizvode inače zaista volim.U favoritima ljeta ćete čitati baš o jednom njihovom proizvodu.



 Za kraj Ziaja krema za kombinovanu i masnu kozu od krastavca.Ovo je krema kojoj nemam velikih zamijerki,ali nemam ni ništa pozitivno za reći...



Koristite li neki od proizvoda?

Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates