27. prosinca 2017.

Nedavno mi je stIgao paketić iz Ovnaka, sa nekoliko Cameleo proizvoda. U paketu se nalazio Cameleo BB šampon sa keratinom za tanku i nježnu kosu, Cameleo BB maska za volumen tanke kose te regenerator iz iste linije.






Cameleo šampon sa keratinom  i makadamija uljem za tanku i nježnu kosu dolazi u pakovanju na pumpicu u količini od 250 ml,ne sadrži soli, parabene niti boje. Vrlo je rijetke i pomalo uljane teksture, zapravo prilikom doziranja šampona u ruku ulje je itekako osjetno, zato smatram da ovaj šampon prija više suhoj nego masnoj kosi. Meni su za kosu dužine do ramena trebale 3-4 pumpice po jednom šamponiranju, ali svakako uzmite u obzir da u jednoj pumpici dođe poprilično malo proizvoda, što je i dobro jer nećete pretjerati. 






Šampon kao šampon nije najidealnije rješenje za moje tjeme obzirom da sadrži ulje jer se moja kosa izuzetno brzo masti, tako da je već sutradan spremna za pranje. Ako imate tanku i suhu kosu, onda definitivno morate probati ovaj šampon, a evo i zašto. Moji krajevi kose su suhi i kad kažem krajevi ne mislim na koji centimetar kraja kose već na gotovo pola dužine. Ako prilikom pranja ne stavim masku izgledat ću kao da imam metlu na glavi. Šampon je prijao mojim krajevima i rado sam ga koristila i još uvijek koristim. Krajevi su mi od ovog šampona vidno nahranjeni, mekani, i najvažnije od svega složeni i pri tome mislim da nisu naelektrisani. Kako sam rekla, nije najsjanije rješenje za svako pranje kose jer bi je onda morala prati svaki dan, ali za povremena pranja kada vrhovima treba dodatna njega je savršen i sigurno ću ga nastaviti koristiti.

Sljedeća dva proizvoda dolaze isto iz BB linije, ali su namijenjeni za volumen. Ne znam za vas, ali meni nema logike da su maska i balzam namijenjeni volumenu jer se sam volumen treba postići u korijenu. Ja lično maske i balzame nikada ne stavljam na korijen kose jer mi to dodatno kosu oteža i slijepi. Ako vam kažem da sa ova dva proizvoda to nisam pokušala, slagati ću vas, jesam, ali rezultati nisu bili sjajni.

Maska također sadrži keratin i makadamijino ulje, namijenjena je tankoj i slaboj kosi za volumen. Kako sam već i rekla meni takvi proizvodi nikako nisu za volumen, jedino ako imate tanku i suhu kosu što sam se negdje kroz godine uvjerila da je rijetskost jer je tanka kosa ta koja je u 99% slučajeva sklona mašćenju.




Maska dolazi u pakovanju od 200 ml što je izuzena količina. Tekstura je dosta gusta, gotovo kao vosak tako da je meni kada sam je nanijela na tjeme samo slijepila kosu bez trunke volumena. Od tog pranja sam je nanosila klasično na krajeve kose i rezultatima sam zadovoljna. Kosu zaista lijepo njeguje, daje joj sjaj i mekoću što je meni zapravo i potrebno od maske. Također je i u samoj masci vidljivo da sadrži ulje.



Balzam iz iste linije, također sa keratinom i makadamija uljem, kao i prethodna dva proizvoda ne sadrži soli, paraben i boju je proizvod koji sam najmanje koristila. Balzame generalno slabo koristim, jer mi nemaju tu jačinu njege kao maske, ali kada sam u žurbi i nemam mnogo vremena tu mi priskaču u pomoć. Solidna njega, malo blaža od maske, ali mi se kosa nije mrsila i nije izgledala kao metla nakon pranja. Teksturom je poprilično gust, ali svakako manje od maske te zbog toga vjerujem da je imao efekat.




Sve tri proizvoda su kombinirana jer sadrže keratin kao osnovni protein namijenjen kosi te ulje za hidrataciju. Mirišu salonski, što se meni dopada i drago mi je zbog toga jer sam Cameleo serumom za obojenu kosu prezadovoljna i koristim ga već duže vrijeme, a ono što mi se prvo kod njega svidjelo je miris.

Sad moram sa vama da podijelim svoju nedoumicu. U CM marketima gdje je Cameleo asortiman jedino i dostupan, na policama ima i šampon za volumen koji na sebi ima za par nijansi drugačiju plavu boju ( možete pogledati pakovanje maske da znate o čemu pričam). Pretpostavljam da je meni poslan šampon iz linije koja nije namijenjena volumenu već samo njezi dok su maska i balzam baš iz linije za volumen.

Ako me pitate koji od ovih proizvoda vam treba onda je to definitivno maska, nebitno što ne preporučujem da je stavljate na tjeme jer je zaista pregusta i nećete postići volumen na tankoj kosi. Masku koristim redovno, svako drugo pranje i od kada je stigla gotovo sve druge sam stavila u kut. 

Šampon vam treba ukoliko vam je kosa suha, bez obzira da li je tanka ili nije jer ima zaista visoku koncentraciju ulja i mislim da će vam pomoći.

Balzam je također OK ako volite da ih koristite, ja zaista ne tako da mi nikad nije bitno koji balzam imam u kupaoni, ali mi je bitno da je uvijek namijenjen oštećenoj kosi.

Koji su vaši omiljeni proizvodi za njegu kose?
Do idućeg čitanja :*

* PR proizvod

2 komentari

Divan post draga ♥

http://herecomesajla.blogspot.ba/

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates