13. siječnja 2018.



Ćao društvo, došlo je vrijeme za update posta o novim Avon mark. Epic ruževima. Kao što već znate nedavno mi je stigao paketić od Avona sa svih 17 nijansi iz nove Epic linije. Avon iznova i iznova pravi revoluciju kada su ruževi u pitanju, znate da sam veliki fan njihovih klasičnih matt ruževa, ali i novih tečnih i definitivno mogu da pariraju mnogim drugim ruževima.

Epic linija je karakteristična po tome što u svom sastavu ima i primer koji poboljšava samu pigmentaciju ruža, ali i produžava postojanost. Koristite li primere prije ruževa?

Kako sam već i rekla linija broji 17 ruževa, veliki dijapazon nijansi, sigurno ćete za sebe pronaći barem jednu. Od najsvijetlije nude nijanse do potpuno indigo plave. Svaka nijansa je posebna za sebe i svaka je mnogo ljepša uživo nego u katalogu zato sam se potrudila odmah čim su mi stigli da vam predstavim svaki ruž posebno kako bi što lakše izabrali nijansu za sebe.


kremasta tekstura krasi svaku od nijansi, jednostavno apliciranje i u samo jednom sloju puna boja. Poznato je da kremasti ruževi imaju nešto manju postojanost, sa ovima to nije slučaj. Izuzetno su postojani, naravno ne kao Avon matt ruževi na primjer, ali za kremaste ruževe itekako dugotrajni. Meni kao velikoj pričalici ovi ruževi stoje dosta dugo, svijetlije nijanse su dugotrajnije dok tamnije nešto brže nestaju sa usana ali vrlo ravnomjerno što je također jedan mali plus. Imam ja i jednu malu zamijerku, crvene nijanse ostavljaju lagani stain na usnama i posebno nijansa red extreme koja i jutro nakon nošenja karmina bez obzira što ste ga skinuli ostavlja na usnama laganu crvenu boju kao da ste nanjeli pigmentirano labelo.

Još uvijek se nisam odlučila za omiljenu nijansu jer nisam svaki od ruževa stigla više puta nositi,a li street style i rosy outlook opasno prijete da zamijene moja dva omiljena nude ruža. Zatim moram da izdvojim nijansu bery bold, nešto između vatrene i bordo crvene, okarakterisala bi je kao crvenu nijansu koja pristaje svima.
Također moram da spomenem savršene tamne nijanse temptress kao pravu boju vina i naravno blue suede kao nijansu koja je dala pečat cjelokupnoj kolekciji.



NUDE ATTITUDE




STREET STYLE




WINK OF PINK





ROSY OUTLOOK




BLUSHING BEAUTY






BE LOUD




PINK PUNCH




EXTREME MAUVE




RED EXTREME




BERRY BOLD




HEARTBREAKER






SWEET TAFFY





LUV U




SPELLBOUND




SANGRIA SHOCK





TEMPTRESS




BLUE SUEDE












1 komentari:

Savrseni! Odlican prikaz i ogroman posao...treba ovo sve poslikati.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates