24. siječnja 2018.

Ovoj wishlisti sam se obradovala, a zašto? Zato što Gamiss sajt ima dostupne svakakve zezalice za nokte i jedva čekam da napravim naruđbu.


Ako volite različite uzorke na noktima, a niste najvještiji u samom oslikavanju istih onda su ove vodene naljepnice koje se prelagano apliciraju na nokat za vas obavezne.



Soak off UV LED lakovi su dosta praktičniji od gela, ne uništavaju vaše nokte i dugotrajni su. Jedina mana je što morate imati lampu za sušenje, ali i danas su one vrlo povoljne.


Mini ring light za mobitel mi se čini kao odlična ideja za pravljenje fotografija u mraku ili možda slikanje make up-a na očima, tako da se veselim isprobavanju.


Vraćam se na nokte. Ukrasnih cirkončića meni nikada dosta tako da ću vam ispod pokazati koje sam naručila.





Kako bi soak off lak što duže trajao potreban mu je i top coat i base coat tako da sam poručila oba.








Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates