21. siječnja 2018.

Društvo, Valentinovo nam se opasno približava, jeste li jedna od onih romantičnih duša koje taj dan pažljivo isplaniraju? 

Zaful sajt ima odličnu promociju i sniženja povodom dana zaljubljenih,a o čemu je riječ pogledajte na samom kraju posta.



Hlače sa ovim uzorkom su postale potpuni hit, dvoumila sam se između ovih prvih i sljedećih, ali je prevagnuo struk kod prvih, jer mi je mnogo ljepše urađen iako ove druge imaju ljepši porub na nogavicama.







Nisam tip od haljinica i suknjica, ali ova mi se mnogo dopada. Jednostavna je, definitivno može sa svaki dan, a rukavi joj daju dozu elegancije.


U ovoj tunika- haljini se definitivno vidim, ovakve stvari najradije nosim na helanke ili kožne hlače.


Idealan komad odjeće za proljeće, i potpuno je u girly fazonu. Materijal mi izgleda jako lagan i prijatan za nositi.


I podljednja na spisku je torba koju sam naručila jer sam potpuno zaljubljena u baš ovu rozu nijansu i lagano sam nakupila veliku količinu odjeće u baš ovoj boji. Idealna za jesen uz starke.



Obavezno kliknite na likove ispod kako bi vidjeli super artike po odličnim cijenama.



Promotivne cijene su u periodu 12. januara do 14. februara 






1 komentari:

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates