19. veljače 2018.

Ponuda u našim drogerijama je sve veća, konačno stižu brendovi koji su nam bili nedostupni. Wet n Wilde  je od nedavno dostupan u CM poslovnicama, što me jako obradovalo s obzirom da sam dugo željela probati njihov hvaljeni Photofocus puder.


Dakle, danas pričamo o WnW Photofocus puderu za koji kažu da je testiran pod 7 različitih svjetlosnih uvijeta.




Uvjeti u kojima je testiran:
1. Pod vanjskim svjetlom, tj. na sunčano i vedro vrijeme;
2. popodnevno vrijeme vani;
3. popodnevno vrijeme zatvoren prostor;
4. bl .;
5. kupaonsko svjetlo;
6. fluorescentno svjetlo te
7. svjetla u noćnom klubu.

Da, ovo je puder koji obećava besprijekoran izgled na fotografijama bez flashbacka.
Također je naglašeno da je izuzetno nadogradiv i da daje potpuno matt završnicu.

Dostupan je u 5 nijansi od kojih su mi prve dvije nijanse presvijetla, iako su obje  ivory koje mi inače odgovaraju i gotovo svi puderi koje imam ili sam imala su u ivory nijansi. Posljednje dvije nijanse su mi pretamne, tako da sam odabrala srednju nijansu, soft beige.

Puder dolazi u nešto drugačijem pakiranju nego sam navikla za drogerijske pudere, staklena ambalaža, poprilično velika ali dosta čvrsta u svakom slučaju. Puder nema ni pipetu, ni pumpicu već plastičnu špatulicu pričvršćenu za poklopac i njom nanositie puder. Količina koju dobivate je standardno 30 ml. 




Dakle, što se tiče nijanse mislim da sam ipak mogla uzeti svjetliju jer ovaj puder na mom licu oksidira za neke pola nijanse. Špatulicu ne smatram higijenskom iako puder nanosim samo na svoje lice nikako ga ne nanosim njom. Puder prvo stavim na ruku pa zatim na lice. Gusto zbijeni sintetički kist mi je najbolja opcija za nanošenje, ali i neke mekše make up  spužvice  koje ne upija previše proizvoda kako bi što ravnomjernije nanijela puder.

Teksturu bih uporedila sa Catrice HD puderom, što bi značilo da je dosta tečno. Photofocus puder nema potpunu pokrivnu moć, za mene je ovo puder blage srednje pokrivne moći. Ako želim jaču pokrivnu moć definitivno ga moram nanijeti u dva sloja, ali moram biti oprezan da se  prethodni sloj ne osuši potpuno, jer ako se prethodna sloj osuši potpuno, nanošenje narednog je dosta teško iz razloga što se odmah stvaraju pečati po licu.Dakle, s dva oprezno nanesena sloja, puder dobija jaču srednju pokrivniu moć. Meni pokrivna moć ne igra glavni ulog u ovoj priči jer rijetko kada tražim puder koji je pune pokrivenosti, ipak volim prirodniji izgled.



Nakon nanošenja, puder se relativno brzo suši i poprima potpuno matt izgled, ali za vrlo kratko vrijeme matt završnica dobiva prirodnijeiizgled jer puder ne drži dugo matt, a već pred kraj radnog dana, potpuno izgubi matt završnicu, a sebum je zavladao licem.


Sve u svemu, očekivala sam mnogo više jer su WnW Photofocus puder hvalili svei od red. Ovo je jedan solidan drogerijski puder koji bi usporedila s  Maybelline Fit me! puderom obzirom da oba imaju dosta slabu pokrivnu moć, cijena mu je 13,70 KM.
Nećete se pokajati ako vam treba puder za svaki dan, ali ako tražite puder koji vam treba za posebne prilike onda ipak pogledajte druge. Vodite računa o nijansama jer kako sam i rekla oksidira za pola nijanse. Flashback? To je jedina karakteristika ovoga pudera koja je istinita.


Jeste li koristili WnW proizvode? Do idućeg čitanja 😘

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates